úterý 3. listopadu 2015

Adámek má 2 roky!

Před pár dny oslavil náš syn Adam druhé narozeniny. Jako správný kluk nedá dopustit na auta, když potkáme traktor, je v sedmém nebi, na procházku nám stačí stoupnout si k hlavní silnici a říkat si, která značka auta jede... Když pohádky, tak Auta od Disneyho. Když hračku, tak angličáka.

Volba narozeninového tvoření tak vůbec nebyla složitá :-) Dort s Bleskem McQueenem a cestovní silnice (když má Zuzanka na cesty pastelkovník, Adámek si může k babičkám, případně na výlety balit autíčka).



 Už před nějakou dobou jsem si pořídila sadu forem na trojpatrový "crazy" dort od Dedry - teprve tentokrát se naskytla příležitost vyzkoušet je, na serpentiny :-) Myslela jsem, že piškot z 10 vajíček bude stačit. No, nestačil - piškot vyšel na největší a nejmenší formu, do prostřední jsem ještě musela dodělal ořechový korpus (ať je trochu změna).




 Nutno dodat, že než jsme se dostali k vyfocení sfoukávání svíček, bylo autíčko sežráno Adámkem a kaktus Zuzankou :-)



Dort se snědl docela rychle, chtěla jsem, aby měl synek i nějakou trvanlivější věc. Na internetu jsem před časem viděla krásně nápaditou a přitom jednoduchou cestovní garáž a silnici. Adámek je hodně trpělivé dítě, ale i on má někdy dlouhou chvilku, když musíme někde čekat. Tohle by nám mohlo pomoct vydržet v čekárnách :-)



Původně jsem chtěla garáž se silnicí udělat podobně jako pastelkovník - na půlky a na zip, ale o svém vlažném vztahu se zipem jsem tu už mluvila několikrát. Tak jsem to nakonec vyřešila suchým zipem a pro jistotu, aby autíčka nevyjížděla, skládáním na třetiny. Nevím, jak dlouho vydrží čárkování silnice - je ručně vyšité, když se trochu snažíte, jde lehce přetrhnout :-) Možná bych to pak zkusila pořešit nějakou bílou fixou na textil.


Adámek si zatím hraje jenom doma, ale už se nemůžeme dočkat, až vyzkoušíme silnici někde v terénu :-)


Adámku můj milý, ještě jednou Ti přeji k narozeninám jen to dobré, zdraví, Boží požehnání a spoustu lásky. Jsi naše požehnání!

Maminka

3 komentáře:

  1. Vnouček měl druhé narozeniny před pár dny a Auta u něj taky vedou :-)) Dort je překrásný :-), u nás byl mimoň, ty taky může :-) Garáž je parádní, k vánocům šiji didaktickou knížku a silnice s auťáky taky bude muset být :-) Hezký den :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mimoni jsou také super :-) Didaktickou knížku bych také ráda zkusila, děkuji za tip!

      Vymazat
  2. Úžasný dortík!
    Adámkovi vše nej:-)

    OdpovědětVymazat