středa 29. října 2014

Áďa má narozeniny, my máme přání jediný...

...štěstí, zdraví, štěstí, zdraví, hlavně to zdraví! (Minulou neděli jsem viděla v kině pohádku Tři bratři a od té doby (se) u nás hrají a zpívají hlavně Svěrákovy a Uhlířovy písničky!!) :)



"Na dětech nejvíc poznáš, jak ten čas letí," slýchala jsem jako malá a nechápala jsem, co tím pořád všichni myslí, času bylo pořád dost. Teď mám děti dvě a říkám si pořád, jak je možné, že ten čas tolik letí.. :-) Dnes je to přesně rok, co se nám narodil náš zlatý Adámek! Ušít jsem mu bohužel nestihla nic, háčkovanou dečku dostal s předstihem, aby ji mohl používat na podzim v kočárku. Ale dort být musel!



Inspiraci jsme opět hledali na internetu. Uvnitř je krtkův dort s banány a tvarohem, pro nás už dětská klasika :-) Mantinely z máslové plnky. Pekli jsme všichni - Zuzanka míchala těsto a tvarovala kuličky, tatínek tlačil medvídkovi srst z extrudéru. Pro našeho nejmladšího prostě ráda peče celá rodina :-) V zápalu příprav na Adlikovu první oslavu jsem trochu pozapomněla dortík nafotit, naštěstí jsme se včera ráno jeli fotit ke kamarádce, která nám udělala krásné narozeninové fotečky! Na poslední chvilku pár fotek i doma, z oslavy pak zbyl jenom jeden malý rožek srdíčka, ale pro představu, jak vypadal na řezu, snad stačí (a už není ani ten, při psaní příspěvku a při kafíčku jsem ho zdárně dorazila ;-) ).






Tak Ti, náš nejmilejší Adámku, přejeme pevné zdraví, spoustu lásky, spokojenosti, životní pohody a Božího požehnání!! Spolu se Zuzankou jste to nejkrásnější, co nás v životě potkalo!


6 komentářů:

  1. Peti, Adámkovi přeji všechno nej, hlavně pevné zdraví! Žije v milující rodině a nic víc teď nepotřebuje... Snad je kousek toho úžasného dortu!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Heli za pěkná slova, přání vyřídím :-)

      Vymazat
  2. Ahoj Peti...také se přidávám se svou gratulací k prvním nádherným narozeninám...obě tvé děti jsou kouzelné, krásní andílci...a máš pravdu, ten čas s nimi letí jako šílený a je třeba si ho pořádně užívat a prožívat..měj se ty i celá tvá rodina moc krásně..Helča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc Helulko, jsou to opravdu moji andílci :-) Také se mějte krásně :-) P.

      Vymazat
  3. Malému vše nej ♥
    Dortík je úžasný:-)

    OdpovědětVymazat