neděle 22. prosince 2013

Zamotaný dort pro babičku


Po dlouhé době se pouštím do nového dortu. Na internetu kolovala fotka s jeho postupem práce a já jsem neodolala, musela jsem vyzkoušet. Pojmenovala jsem si ho jako "zamotaný", kvůli jeho střední vrstvě. Recept u fotky nebyl, tak jsem si jej poskládala z několika kuchařek, ale v podstatě je to piškotové těsto, do tmavého korpusu jsem přidala trochu kakaa. Světlé těsto je pečené na plechu a rozkrojené na 3 části podélně. Musela jsem v průběhu péct ještě jednu dávku, ale stejně mi to na šneka nevystačilo - příště rozdělím na 4 části a zkusím menší průměr formy.  Krém je máslovo-pudingový.  Příště ale vyzkouším jiný, zdobení do druhého dne trochu oschlo.

A jde se na to!
začínáme motat, potíráme domácím jahodovým džemem
Děti ochotně pomáhají, Zuzanka maže, Adámek
v šátku spinká, takže mamka může péct :-)

Ani po dopečení druhé várky nám nevyšlo těsto na "šneka",
naštěstí výška odpovídala cukrářským piškotům, tak jsme s nimi
mohli střed dortu nadstavit.

Výsledek vypadá nějak takto (bok je ozdobený
strouhaným kokosem).
Takto vypadal po rozkrojení :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat