pondělí 23. prosince 2013

Taška technikou log cabin (srub)

Když jsme koupili kočárek v oranžové barvě, říkala jsem si, že by nebylo špatné ušít nějakou pěknou tašku naspod kočárku, ve které bych mohla vozit pláštěnku, deštník a podobné nezbytnosti na procházku.
Chtěla jsem si vyzkoušet techniku log cabin, tak jsem doma pohledala zásoby oranžových látek a pustila se do práce. Výsledkem jsem byla mile překvapená, tašku jsem nějakou dobu používala jako nákupní. Teprve až se narodil Adlik a sporťák jsme vyměnili za hluboký kočárek, začala jsem tašku používat tak, jak byla původně myšlena.
Jedna perlička, ze které byl můj muž trochu na nervy - tašku jsem chtěla zapínat na knoflík, neměla jsem doma však žádný pěkný. Sedla jsem k internetu a nakonec mi v košíku přistály knoflíky a pár dalších drobností celkem za 1 500,-. Pravda, na to, že mi chyběl jenom jeden knoflík, je to trochu dost, ale však ono se to určitě využije!! :-)

taška ke kočárku


vnitřek je z kytičkované látky


Na objednávku jsem potom vytvořila ještě jednu tašku, tentokrát laděnou do růžova, pro tetu :-) Momentálně mám rozdělanou modrou verzi, až bude hotová, přidám foto.


růžová varianta

Žádné komentáře:

Okomentovat