sobota 28. prosince 2013

Bart Simpson s holým zadkem

Někdy na jaře jsem slíbila svému bráchovi Míšovi, že mu na narozeniny upeču dort s Bartem Simpsonem. Sedli jsme k internetu a našli jsme Barta, jak vystrkuje zadek, což se nám oběma hned zalíbilo.

Dneska jsem se do něj pustila - Míša má narozeniny na Silvestra a zítra mu jdeme popřát. Je až neuvěřitelné, jak rychle to letí, už to bude 11 let, co mě mamka chvilku po půlnoci budila, že jedeme do porodnice. Po cestě nás zastavili policajti, ale nastávající tatínek rychle vysvětlil, kam jedeme, a hned nás pustili dál :-) Absolvovali jsme s mamkou porod oba dva, kolem desáté dopoledne se Míša narodil. Dodnes jsem ráda, že jsem u porodu ve svých 17 letech byla - když jsem tam o necelých 10 let později jela já s naší Zuzankou, věděla jsem už, do čeho jdu, a ani jsem se moc nebála... :-)

mému bratru Míšovi k 11. narozeninám

Žádné komentáře:

Okomentovat